Наша кафедра

Стисла характеристика кафедри економіки, аналітики, моделювання та інформаційних технологій в бізнесі

Кафедра економіки, аналітики, моделювання та інформаційних технологій в бізнесі була створена у 2022 році шляхом об’єднання кафедри Автоматизованих системі  моделювання в економіці з кафедрою  Економіки підприємства і підприємництва.

На даний час кафедра є випусковою за такими освітніми програмами:

  • освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Економіка і аналітика бізнесу» (гарант – к.е.н., доц. Пилипяк О.В.) і «Економічна кібернетика» (гарант к.е.н., доц. Проскурович О.В.) спеціальності 051 «Економіка»;
  • освітньо-професійними програмами другого (магістерського) рівня вищої освіти «Економічна кібернетика» (гарант д.е.н., проф. Григорук П.М.) і «Економіка і аналітика бізнесу»  (гарант д.е.н., проф. Диха М.В.) спеціальності 051 «Економіка»;
  • освітньо-науковою програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти «Економіка» (гарант д.е.н., проф. Лук’янова В.В.) спеціальності 051 «Економіка».

Кафедру очолює  доктор економічних наук, професор Григорук Павло Михайлович.

Освітній процес забезпечує 14 осіб професорсько-викладацького складу, з них докторів наук, професорів – 5 осіб, кандидатів наук, доцентів – 7 осіб, дві особи без наукового ступеня.

Всі науково-педагогічні працівники, які здійснюють освітній процес, мають стаж науково-педагогічної діяльності понад два роки та рівень наукової та професійної активності, який засвідчується виконанням не менше чотирьох видів та результатів з перелічених у п. 38 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти, зокрема, мають публікації, проіндексовані у наукометричних базах Scopus або WoS; публікації у фахових виданнях України категорії Б; тези доповідей на наукових конференціях; навчально-методичні праці; членство у громадських організаціях за фахом. Викладачі мають стовідсоткове забезпечення інформаційними матеріалами всіх освітніх компонентів, розміщених в інформаційно-навчальному середовищі Moodle; беруть участь у керівництві студентською науково-дослідною роботою здобувачів; участь в атестації наукових кадрів; постійно підвищують свій професійний рівень та педагогічну майстерність.

Кафедра має високий науково-педагогічний, кадровий та інтелектуальних потенціал для забезпечення високої якості освітнього процесу та вищої освіти при провадженні освітньої діяльності за освітніми програмами кафедри.