Викладачі кафедри «Економіки, аналітики, моделювання та інформаційних систем в бізнесі»: Оксана Проскурович та Олександр Вальков прийняли участь в Міжнародному дистанційному науково-педагогічному стажуванні на тему: «Управління науковими та освітніми проєктами: міжнародний досвід».
Стажування організовано:
Авіаційним університетом Грузії – Georgian Aviation University;
Венеціанським університетом Ка Фоскарі (Венеція, Італія) CA’FOSCARI UNIVERSITY OF VENICE (Venice, Italy);
Міжнародною фундацією науковців та освітян – IESF
Воно відбувалося без відриву від виробництва у дистанційному форматі на платформі ZOOM терміном з 30 березня по 30 травня 2023 року.
Навчальне навантаження міжнародного дистанційного науково-педагогічного стажування становить 6 кредів ЄКТС (180 години), з них:
лекційних – 40 год.,
практичних – 70 год.,
самостійна робота – 70 годин.
Упродовж підвищення кваліфікації здійснено опрацювання матеріалів вебінарів:
«Управління освітніми проєктами у закладах вищої освіти (на базі КПІ ім. Ігоря Сікорського»;
«Вступ до управління проєктами для науковців»;
«Поняття гранту: визначення, типологія та напрями реалізації»;
«Фандрайзинг, як механізм міжнародної підтримки наукових проєктів в Україні»;
«Вступ до управління проектами — зацікавлені сторони та оцінка ризиків»;
«Сучасні світові стандарти діагностики рівня професійної компетентності здобувачів вищої освіти»;
«Роль керівника проєкту в дослідженні»;
«Актуальні питання грантової діяльності закладів вищої освіти»;
«Особливості подання грантових заявок проектів»
Вивчено передовий досвід та розвинуто знання щодо особливостей та проблематики застосування вітчизняного та міжнародного досвіду у сфері управління науковими та освітніми проєктами.
Відбулося ознайомлення з процесами управління освітніми проєктами за використання проєктного підходу у закладах вищої освіти, можливостями програми Erasmus+, напрямками реалізації грантової діяльності щодо освітніх проєктів.
Набуті компетентності допоможуть побудувати власну траєкторію управління освітніми і науковими проєктами, сприятимуть творенню передумов стимулювання здобувачів вищої освіти до залучення у грантовій діяльності, популяризації фандрайзингу, як механізму міжнародної підтримки вітчизняних наукових проєктів та розвитку навичок самонавчання та самовдосконалення.
Сертифікат про проходження міжнародного дистанційного науково-педагогічного стажування є документом, який підтверджує міжнародний досвід учасника та враховується під час ліцензування та акредитації освітніх послуг ЗВО.