Інтенсив Tech Summer for Educatore: AI Edition.

Доцент кафедри Оксана Проскурович, впродовж 23.07.2024 р. – 13.08.2024 р. прийняла участь в інтенсиві Tech Summer for Educatore: AI Edition. Інтенсив проведено softserve academy.

Він включавтаких чотири вебінари:

1) Ярослав Клочник Software Architect SoftServe «Інтеграція та можливе використання засобів ШІ у навчальному процесі»;

2) Ірина Перова, Business Analist SoftServe «ШІ для Data Scientists: що треба знати та вміти?»;

3) Андрій Переймибіда, Talent Acceleration Center Director, SoftServe «Досвід впровадження ШІ у навчальні процеси: очікування та результати»;

4) В’ячеслав Колдовський, Academy Competence Manager SoftServe «Безоплатні альтернативи ChatGPT: запуск ШІ-моделей локально і в хмарі».

В процесі інтенсиву була можливість ознайомитися з такими питаннями:

— Історія розвитку нейронних мереж, аналіз та обробка даних.

— «Штучний Інтелект» наукова фантастика vs реальність.

— Основні інструменти та базові можливості (ChatGPT, Midjourney, Kaiber, ElevenLabs).

— Інтеграція інструментарію ШІ у розвиток освітніх проєктів.

— Пошук ідей та можливості реалізацій проєктів із використанням нейронних мереж та ШІ

— Data Science, які знання потрібні сьогодні?

— Еволюція ШІ та Data Science.

— На що робити акцент, навчаючи студентів, щоб випускники відповідали потребам ринку?

— Очікування від AI у навчанні

— Страхи та сумніви щодо використання AI

— Діалог між «студентом AI» та «викладачем AI»

— Право власності на тексти, згенеровані AI

— Курйозні приклади з життя.

Учасникам інтенсиву була надана можливість: розібратися, які недоліки та обмеження мають ChatGPT/Gemini/Copilot; дізнатися, за допомогою яких інструментів можна розв’язувати нестандартні задачі; випробути на практиці інструменти для освітян та науковців.

У результаті навчання учасники інтенсиву опанували: основні принципи роботи ШІ, основні інструменти ШІ, потреби ринку у галузі Data Science, юридичні аспекти використання ШІ.

Отриманий сертифікат підтвердив, що вона вміє використовувати основні можливості ШІ у викладацькій діяльності